c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

Simple Fit

γεύματα για να βάλω βάρος

3 εύκολα και γρήγορα γεύματα για να βάλω βάρος. (1000+ θερμίδες)

Σήμερα θα μιλήσουμε για φαγητό, πιο συγκεκριμένα θα μοιραστώ μαζί σας τα 3 από τα αγαπημένα μου γεύματα για να βάλω βάρος.

Πριν πω το οτιδήποτε, να ξεκαθαρίσω για ακόμη μία φορά ότι.

Τα συγκεκριμένα γεύματα είναι πλούσια σε θερμίδες (1000+) και για αυτό τα προτιμώ όταν έχω σκοπό να αυξήσω το βάρος μου, ή όταν έχω μεγάλες ανάγκες από τις προπονήσεις μου.

Δεν είναι μαγικά γεύματα που θα σε κάνουν να πάρεις κιλά

Αν τρως περισσότερες θερμίδες από αυτές που ξοδεύεις θα πάρεις κιλά.

Πρώτα υπολογίζεις τις θερμίδες που σε συντηρούν στο βάρος που βρίσκεσαι, και μετά αν θέλεις να το αυξήσεις προσθέτεις 200-500 θερμίδες.

Αν θέλεις να μάθεις πως να βρεις τις θερμίδες συντήρησης σου, καθώς και τις θερμίδες που χρειάζεσαι για να αυξήσεις το βάρος σου, πάτησε το σχετικό άρθρο.

Σχετικό άρθρο πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω μέρος 1° (θερμίδες συντήρησης)

 

Σχετικό άρθρο πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω μέρος 2° (θερμίδες για αύξηση βάρους)

Μακαρόνια με κιμά

Κλασικό ελληνικό φαγητό και ένα από τα αγαπημένα μου.

Δεν θα σας πω πως να βράσετε τα μακαρόνια και να κάνετε τον κιμά αλλά περισσότερο κάποια tips

Αν θέλω να βάλω βάρος χρειάζομαι θερμίδες.

Τα μακαρόνια, είναι από τις τροφές που αποδίδουν αρκετούς υδατάνθρακες σε σύγκριση με το βάρος τους.

Δηλαδή 100γρ βρασμένα μακαρόνια έχουν περίπου 32γρ υδατανθράκων.

100γρ βραστή πατάτα έχει 18-21γρ υδατανθράκων.

Άρα τα μακαρόνια είναι θερμιδικά πυκνή τροφή.

Προτιμάμε τέτοιου είδους τροφές όταν θέλουμε να αυξήσουμε τις ποσότητες του φαγητού που τρώμε.

Άρα δεν επιλέγω άπαχο κιμά. Θα πάρω ένα κομμάτι με λίγο περισσότερο λίπος.

Υπόψιν αυτό θα το κάνει και πιο νόστιμο.

Θα προσθέσω ελαιόλαδο στα μακαρόνια μου αφού τα βράσω.

Θα βάλω τριμμένο τυρί με πλήρη λιπαρά και όχι άπαχο από πάνω.

Και άμα θέλω και φέτα.

Με όλα αυτά έχω περάσει εύκολα τις 1000+ θερμίδες και έχω ένα πεντανόστιμο γεύμα.

Smoothie / Ρόφημα

Δεν ξέρω αν θεωρείται smoothie το συγκεκριμένο, αλλά είναι ένα ρόφημα που κάνω αρκετές φορές μετά την προπόνηση.

Μπορείς να το δοκιμάσεις για πρωινό αλλά και όποτε εσύ θέλεις μέσα στη μέρα.

Είναι από τα συνηθισμένα γεύματα για να βάλω βάρος, γιατί , τουλάχιστον για μένα κάποιες φορές, είναι ευκολότερο να πιώ κάτι από το να φάω.

Προφανώς, χρειάζεται ένα μπλέντερ για να το κάνεις.

Είναι ένα βολικό στη μεταφορά γεύμα που μπορείς να έχεις μαζί σου σε ένα ποτήρι.

Δεν παίρνει χρόνο για να το ετοιμάσεις, και μπορείς να χρησιμοποιήσεις πάρα πολλά άλλα υλικά, για να το φτιάξεις όπως σου αρέσει.

Τι θα χρειαστείς:

Γάλα πλήρες (300ml.)

Γιαούρτι στραγγιστό πλήρες λιπαρά (200γρ.)

Μπανάνα  (1 μπανάνα )

Φυστικοβούτυρο / Ταχίνι (30γρ.)

Μέλι (30γρ.)

Βρώμη (100γρ.)

Το ρόφημα αυτό αποδίδει

  • 1124 θερμίδες
  • 125 γραμμάρια ποιοτικούς υδατάνθρακες
  • 47 γραμμάρια λιπαρών
  • 50 γραμμάρια πρωτεΐνης

Το συγκεκριμένο το είχα ξαναπροτείνει σε προηγούμενο άρθρο που είχα και άλλες χρήσιμες συμβουλές για το πώς να βάλεις βάρος.

Σχετικό άρθρο: ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΟΓΚΟ! ΠΩΣ ΝΑ ΤΡΩΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΒΑΡΟΣ;

Τοστ

Το τοστ είναι από τα αγαπημένα μου. Είναι νόστιμο και εύκολο στο να το φτιάξεις.

Το γεύμα είναι 2 τόστ.

Ψωμί θα προτιμήσω κάτι πολύσπορο για να έχει περισσότερες θερμίδες αλλά και για την γεύση που δίνουν οι σπόροι.

Εννοείται πως μπορείς να φας και λευκό η διαφορά είναι μικρή.

Τυρί θα βάλω με πλήρη λιπαρά αυτό που μου αρέσει συνήθως είναι η γκούντα αλλά έχω δοκιμάσει και τσένταρ.

Αλλαντικά μπορείς να βάλεις και δύο ειδών.

Συνήθως επιλέγω μπέϊκον χοιρινό και γαλοπούλα καπνιστή .

Μαγιονέζα μία κουταλιά του γλυκού σε κάθε τόστ.

Αν δεν σου αρέσει η μαγιονέζα βάλε όποια σος προτιμάς. Η σος δίνει γεύση και αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων.

Μπορείς να βάλεις επιπλέον φέτα, αβοκάντο, αυγό, αγγουράκι ,ντομάτα ή ότι άλλο σου αρέσει.

Αν θέλεις βάλε και μισή σακούλα πατατάκια φούρνου και θα με θυμηθείς ( τα barbeque).

Α και κάτι ακόμη.

Αφού θέλεις να βάλεις βάρος δεν πίνεις και ένα ποτήρι φυσικό χυμό;


Απλά, γρήγορα και εύκολα.

Αυτά ήταν 3 από τα αγαπημένα μου γεύματα που τρώω και είναι πλούσια σε θερμίδες.

Αν θέλεις να βάλεις βάρος μην ξεχνάς να γυμνάζεσαι παράλληλα, ώστε να αναπτύξεις και μυϊκότητα και όχι μόνο λίπος.

Οι περισσότερες συνταγές ή γεύματα μπορούν να γίνουν με πολλές ή λίγες θερμίδες.

Αν εσένα σου αρέσει κάτι συγκεκριμένο, μπορείς να το διαμορφώσεις έτσι, ώστε να μπορείς να το τρως, είτε είσαι σε περίοδο που θέλεις να βάλεις ή να χάσεις κιλά.

Αυτά προς το παρόν, μέχρι την επόμενη φορά

Καλές προπονήσεις

Νίκος

 

Σχόλια