c

Cum sociis Theme natoque penatibus et magnis dis parturie montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur ullamcorper id ultricies nisi.

1-677-124-44227 184 Main Collins Street, West Victoria 8007 Mon - Sat 8.00 - 18.00, Sunday CLOSED
Follow Us

Δεκέμβριος 2019

Η γυμναστική για πολλούς ίσως είναι ένας τρόπος αποστασιοποίησης από τα προβλήματα της ζωής και μία στιγμή απομόνωσης από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Προσωπικός χρόνος που σε όλους χρειάζεται. Ποιά είναι όμως τα πλεονεκτήματα του να γυμνάζεσαι μαζί με κάποιον;

Τι είναι η Διαλειμματική Νηστεία (ΔΝ); Διαλλειματική Νηστεία ή Intermittent fasting είναι ένας εναλλακτικός τρόπος διατροφής. Πιο απλά είναι η σκόπιμη αποχή από το φαγητό και το ποτό (γενικότερα ό,τι περιλαμβάνει θερμίδες ) , για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στη μέρα . Το πιο διαδεδομένο πρωτόκολλο είναι αυτό όπου απέχεις από το φαγητό για 16 ώρες και τρέφεσαι στις υπόλοιπες 8 ( leangains protocol). Αν αθλείσαι , το χρονικό διάστημα που τρέφεσαι βρίσκεται πριν και μετά την προπόνηση σου, για βελτιστοποίηση των επιδόσεων και της αποθεραπείας σου. Ένα απλό παράδειγμα : Νηστεύεις

Σε κάποια φάση της ζωής μας μπορεί να έρθει η στιγμή να αδυνατίσουμε ή καλύτερα να ξεφορτωθούμε αχρείαστο σωματικό λίπος . Η διαδικασία αυτή θέλει υπομονή και μεθοδικότητα αν θέλουμε να πετύχουμε τα εξής : Να μην αλλάξουμε ριζικά τις διατροφικές μας συνήθειες . Να χάσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος και το λιγότερο μυϊκό ιστό . Να μπορέσουμε να συντηρήσουμε αυτό το βάρος που θέλουμε . Να διατηρήσουμε τη δύναμη μας εφόσον προπονούμαστε με αντιστάσεις . Κάποια βασικά πράγματα για το λίπος Ο πιο συνηθισμένος τρόπος να χάσεις λίπος είναι να μειώσεις το σωματικό σου